Aby Vám nic neuniklo - přihlaste se k odběru novinek.
náš blog
Chatbot nebo živý operátor? Síla je v kombinaci
14. 06. 2021S příchodem nové generace Z se klade čím dál větší důraz na jednoduchost. Zákazníci v dnešní době nechtějí čekat na svou odpověď. Chtějí zkrátka rychle dostat to, pro co přišli. V tomto směru vám chatbot dokáže pomoci, nikdy však nenahradí plnohodnotného člověka.
PokračovatZákaznický servis prodává! Zaměřte se na emoce a zlepšete zákaznickou zkušenost
26. 04. 2021Emoce hrají důležitou roli už od prvního kontaktu se zákazníkem. Od prvního kontaktu a reklamy až po následnou péči po nákupu. Naplněním emočních potřeb zákazníka dokážete zlepšit zákaznickou spokojenost, loajalitu a ve výsledku jednoznačně zvednout prodeje.
Pokračovat6 tipů jak se vypořádat s hatery
03. 03. 2021Otázka, kterou už si položil určitě každý podnikatel. Ať už jste se setkali s haty od bývalých zaměstnanců, nespokojených zákazníků či jiných "přátel" vašeho businessu, dáme vám pár tipů, jak se s nimi vypořádat.
Pokračovat